Vaihto- ja palautusoikeus ja peruutusehdot
Tuotteilla on täysin ilmainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Palautusoikeutta ei ole kaiverretuilla tuotteilla, räätälöidyillä tuotteilla sekä korvakoruilla johtuen hygieniasyistä, koska palautettua tuotetta ei voi myydä uudelleen (Kuluttajansuojalaki 6:16 § 3 ja 4).
Jos kyseessä on tilaustyönä tehty sormus/koru, palautusoikeus on rajoitettu kuluttajansuojalain 6. luvun pykälän 16 mukaisesti seuraavasti:
Jollei toisin sovita, kuluttajalla ei ole 15 §:ssä säädettyä peruuttamisoikeutta, jos sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan mittojen mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen ilman huomattavaa tappiota tai ettei tavaraa voida lainkaan myydä edelleen.
Huomioithan, että tilaustyönä valmistettavat tuotteet, joita ovat Titanium 3D, 3D Gold sekä Guldbolaget-sormukset, ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeutta muutoin kuin tuotevirhetapauksessa. Kaiverruksen poisjättäminen ei poista palautusoikeutta!
Tuotteen on oltava käyttämätön, vahingoittumaton ja alkuperäisessä pakkauksessa. Kiinnitämme osaan tuotteistamme sinetin jonka on myöskin oltava ehjä jos tuote palautetaan! Muista säilyttää kuitti.
Voit palauttaa tuotteen asiakaspalautuksena ainoastaan Postin konttoreihin (tuotetta ei saa palauttaa muulla tavalla), liitä mukaan myös asiakaspalautuslomake jonka olet saanut paketin mukana. Laita viestiä ja kerro miksi haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen. Palautamme tilauksen kauppasumman tilillenne viimeistään 10 arkipäivän kuluessa, kun palautus on saapunut meille. Tuotteen asiakaspalautus kestää normaali postia pidempään, keskimäärin 5-10 arkipäivän sisällä saamme paketin käsiimme, joten huomioithan tämän! Huom! Yritysasiakkaiden osalta tuotteilla ei ole kuluttajasuojalain mukaista neljäntoista päivän palautusoikeutta, paitsi tuotevirhetapauksessa.
HUOM! Emme tee tuotevaihtoa, vaan voit palauttaa tuotteet ja palautamme rahat täysimääräisenä. Voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupassamme.
Vahingoittunut lähetys:
Mikäli huomaat lähetyksesi vahingoittuneen, ilmoita siitä välittömästi Postiin ja meille edellä mainittuun osoitteeseen tai sähköpostitse.
Vaihto tai palautus postitse
Jos lähetät vaihdettavan tai palautettavan tuotteen postitse, käytä tavallisen Postin pakettikortin sijasta ASIAKASPALAUTUS-osoitekorttia ja liitä asiakaspalautuslomake ja kuitti mukaan lähetykseen. Tuote tulee pakata huolellisesti, ettei se vahingoitu kuljetuksessa. Osoitetarraa tai palautuslomaketta ei saa liimata suoraan myyntipakkaukseen. Tuote on pakattava pakkauspaperiin tai suojamuoviin. Tuotepakkaukseen ei saa kirjoittaa mitään eikä tuotepakkaukseen saa laittaa pakkausteippiä tai liimaa.
Kirjoita osoitteeksi:
Asiakaspalautus 675879
Jasmine Jewels
Voudinkatu 9
21200 Raisio
Jasmine Jewels maksaa lähetyskulut. Muista ottaa talteen seurantanumero postista ja ilmoita se heti meille jotta voimme seurata lähetyksen kulkua. Vaihtojen ja palautusten käsittely kestää noin 1-2 viikkoa.
Huom! Lunastamme vain Suomesta lähetettyjä palautuksia.
Emme lunasta bussi- tai postiennakolla lähetettyjä tuotepalautuksia.